[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 574: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 630: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
BMW Motor Tour Club 's-Hertogenbosch - Discussie Forum • tips m.b.t. aanschaf motor gevraagd

tips m.b.t. aanschaf motor gevraagd

Alles wat je maar kwijt wilt over BMW motoren en de rest.

ModeratorCOLON Hugo

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
bertsteemers
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON di 07 okt, 2014 2:27 pm
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

tips m.b.t. aanschaf motor gevraagd

Berichtdoor bertsteemers » zo 17 sep, 2017 2:25 pm

Op de uitnodiging voor de Zultrit ontving ik onderstaande reactie. Als er mensen zijn die Ton wat kunnen helpen met zijn besluit, graag reageren naar ton.cloosterman@gmail.com

met dank..

Dag Bert,

helaas kan ik dit jaar niet mee doen. Reden: ik heb even geen motor. Verleden jaar had ik een ongeval met de motor (ondanks dat ik 30 reed toch erg veel schade, zoals meestal met een motor) en hiervan afscheid genomen. Ben nu weer naar een ander aan het kijken - o.a. 2e hands BMW GS, maar ik hoor nogal wat problemen voorbij komen, versnellingsbak, motorblok, cardan en remmen (blokken) best wel kostbare zaken als je "aan de beurt bent".
Voor coulance en garantie hoef je niet bij BMW aan te kloppen begreep ik.

Hoe zijn jullie ervaringen hiermee in de club waar veel BMW rijders zijn?

Zou je in het kort iets kunnen vertellen. (nadeel onder het rijden vind ik wel de richting aanwijzers), de rest gaat zonder nadenken en is dus kwa rijden wel goed.

Met vriendelijke groeten.
Ton Cloosterman.
met groeten,
Bert Steemers
tourcoordinator

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable