[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 574: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/session.php on line 630: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
BMW Motor Tour Club 's-Hertogenbosch - Discussie Forum • Wildrit Keijzer Karel 9 december a.s.

Wildrit Keijzer Karel 9 december a.s.

Spreek hier af voor een toerrit.

ModeratorCOLON Hugo

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
bertsteemers
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON di 07 okt, 2014 2:27 pm
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Wildrit Keijzer Karel 9 december a.s.

Berichtdoor bertsteemers » wo 05 dec, 2018 9:06 pm

En ineens heb ik toch tijd om zondag de Wildrit te rijden. Wie rijdt er mee?
met groeten,
Bert Steemers
tourcoordinator

popopeter
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON di 14 jan, 2014 2:10 pm
WoonplaatsCOLON Gemert
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Wildrit Keijzer Karel 9 december a.s.

Berichtdoor popopeter » di 11 dec, 2018 10:55 am

Bert, ik hoop dat jij/jullie een leuke rit hebben gehad. Mijn Off Road rit ging door, maar het was erg nat en modderig, toch weer een brede grijns aan het eind. Ik vertrek zo naar Nepal, terug op oudejaarsavond. Fijne kerstdagen en een goed 2019, tot ziens.
PeterD,